Νεοι επιστημονες προτεινουν ιδεες για εξοδο των επιχειρησεων απο την κριση.
Posted by Unknown on Παρασκευή, Οκτωβρίου 04, 2013 with No comments
Οι νέοι επιστήμονες, με την κατάλληλη εκπαίδευση και σωστή καθοδήγηση, μπορούν να αναλάβουν πρωτοβουλίες, προκειμένου να βοηθήσουν ουσιαστικά τις επιχειρήσεις και τους φορείς που θα εργαστούν, στο να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης ώστε να επιβιώσουν και γιατί όχι να αναπτυχθούν αυτές.
Λέγεται ότι "το να πιστέψεις στον εαυτό σου είναι το πρώτο μυστικό για την επιτυχία" λέει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο Δρ. Ιωάννης Παπαδόπουλος, καθηγητής Οικονομικής Επιχειρήσεων Ξύλου και Μάρκετινγκ Προϊόντων Ξύλου, Τμήματος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου – ΤΕΙ Θεσσαλίας, ο οποίος πραγματοποίησε σχετική έρευνα στο πλαίσιο του προγράμματος του υπουργείου Εργασίας "Επιταγές Εισόδου".
Προτάσεις : αυστηρός έλεγχος των οικονομικών της επιχείρησης με αναλυτική καταγραφή όλων των δαπανών και ιδιαίτερα των προσωπικών εξόδων (6,42), άσκηση αυτοκριτικής (6,25), όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή της επιχείρησης - έξυπνη διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις, επικοινωνία, ενέργειες για την αναζήτηση νέων πελατών (6,04), προσπάθεια μη απομάκρυνσης των καλών υπαλλήλων - είτε άμεσα είτε έμμεσα με μεγάλες μειώσεις μισθών - ενώ βεβαιωνόμαστε ότι απασχολούμε τους σωστούς ανθρώπους (6,00). Το απασχολούμενο προσωπικό θα πρέπει, σύμφωνα με τους σπουδαστές, να είναι ικανό, πιστό και υπερήφανο για την επιχείρηση που εργάζεται. Πρέπει κι αυτό να προσπαθεί ακόμη περισσότερο και να έχει ακόμη μεγαλύτερη παραγωγικότητα και αποδοτικότητα (6,00).
Ιδιαίτερη έμφαση, σύμφωνα με τους ίδιους, θα πρέπει να δοθεί στη σωστή επικοινωνία σε όλα τα επίπεδα (εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης) και ιδιαίτερα κατά τη διαδικασία της πώλησης. Επίτευξη του μεγαλύτερου δυνατού κλεισίματος πωλήσεων (5,79). Επίσης, στη συγκράτηση των τιμών σε ρεαλιστικά επίπεδα συμπιέζοντας όσο γίνεται τα περιθώρια κέρδους αλλά και στην πώληση καλύτερης ποιότητας εφόσον δεν είναι δυνατή η περαιτέρω μείωση του κόστους παραγωγής (5,63) κ.ά.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο: http://www.kerdos.gr/οικονομία-επιχειρήσεις/33886-νέοι-επιστήμονες-προτείνουν-ιδέες-για-έξοδο-των-επιχειρήσεων-από-την-κρίση-αποτελέσματα-έρευνας
Λέγεται ότι "το να πιστέψεις στον εαυτό σου είναι το πρώτο μυστικό για την επιτυχία" λέει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο Δρ. Ιωάννης Παπαδόπουλος, καθηγητής Οικονομικής Επιχειρήσεων Ξύλου και Μάρκετινγκ Προϊόντων Ξύλου, Τμήματος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου – ΤΕΙ Θεσσαλίας, ο οποίος πραγματοποίησε σχετική έρευνα στο πλαίσιο του προγράμματος του υπουργείου Εργασίας "Επιταγές Εισόδου".
Προτάσεις : αυστηρός έλεγχος των οικονομικών της επιχείρησης με αναλυτική καταγραφή όλων των δαπανών και ιδιαίτερα των προσωπικών εξόδων (6,42), άσκηση αυτοκριτικής (6,25), όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή της επιχείρησης - έξυπνη διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις, επικοινωνία, ενέργειες για την αναζήτηση νέων πελατών (6,04), προσπάθεια μη απομάκρυνσης των καλών υπαλλήλων - είτε άμεσα είτε έμμεσα με μεγάλες μειώσεις μισθών - ενώ βεβαιωνόμαστε ότι απασχολούμε τους σωστούς ανθρώπους (6,00). Το απασχολούμενο προσωπικό θα πρέπει, σύμφωνα με τους σπουδαστές, να είναι ικανό, πιστό και υπερήφανο για την επιχείρηση που εργάζεται. Πρέπει κι αυτό να προσπαθεί ακόμη περισσότερο και να έχει ακόμη μεγαλύτερη παραγωγικότητα και αποδοτικότητα (6,00).
Ιδιαίτερη έμφαση, σύμφωνα με τους ίδιους, θα πρέπει να δοθεί στη σωστή επικοινωνία σε όλα τα επίπεδα (εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης) και ιδιαίτερα κατά τη διαδικασία της πώλησης. Επίτευξη του μεγαλύτερου δυνατού κλεισίματος πωλήσεων (5,79). Επίσης, στη συγκράτηση των τιμών σε ρεαλιστικά επίπεδα συμπιέζοντας όσο γίνεται τα περιθώρια κέρδους αλλά και στην πώληση καλύτερης ποιότητας εφόσον δεν είναι δυνατή η περαιτέρω μείωση του κόστους παραγωγής (5,63) κ.ά.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο: http://www.kerdos.gr/οικονομία-επιχειρήσεις/33886-νέοι-επιστήμονες-προτείνουν-ιδέες-για-έξοδο-των-επιχειρήσεων-από-την-κρίση-αποτελέσματα-έρευνας
πηγή: Κέρδος
Categories: Articles
0 Υποβολή σχολίου:
Δημοσίευση σχολίου