Το σκασμενο λαστιχο!

Posted by Δημήτρης Τιμοθεάτος on Πέμπτη, Νοεμβρίου 07, 2013 with No comments
Το παρακάτω χιουμοριστικό επεισόδιο αποτελεί αναδημοσίευση από το blog του φίλου  Φάνη Παυλίδη. Επέλεξα να το αναδημοσιεύσω διότι μου άφησε μία απαλή αίσθηση business. Διαβάζοντάς το, αμέσως μετά τον αυθόρμητο γέλωτα που μου προκάλεσε, σκέφτηκα πόσες φορές αυτό δεν έχει συμβεί στην καθημερινότητα; πόσες φορές δεν έχουμε συνεργαστεί όλοι, με άμεσους ή έμμεσους συνεργάτες που πέταξαν μία... μάντολα και θεώρησαν ότι ......  H ειλικρίνεια είναι αφοπλιστική από τη μία από την άλλη μπορεί να μας γλυτώσει από "μπελάδες". Εμείς επιλέγουμε!
Ο τίτλος που θα του έβαζα εγώ είναι: Η αλεπού 10 το αλεπουδάκι 11 γίνεται; Δε γίνεται!


Το σκασμένο λάστιχο

Σε ένα Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, μια παρέα τεσσάρων φίλων σπουδάζει πληροφορική. Τα παιδιά είναι καλοί φοιτητές και τα έχουν πάει άριστα όλη τη χρονιά. Μια Παρασκευή πρωί, αφού έδωσαν τις εξετάσεις τους σε ένα μάθημα και έγραψαν πολύ καλά, μαζεύτηκαν στη συνέχεια στο σπίτι του ενός, προκειμένου να οργανωθούν για το Σαββατοκύριακο που πλησίαζε.

Τη Δευτέρα το πρωί έδιναν εξετάσεις σε ένα εύκολο μάθημα, που ήθελε μόνο 2-3 ώρες διάβασμα. Έτσι, έπεσε η ιδέα: «Ρε παιδιά, δεν πάμε στη Γλασκώβη το Σαββατοκύριακο να βρούμε εκείνη την κοπέλα που γνωρίσαμε προχθές στo club; Θα είναι και άλλες φίλες της στην παρέα, καλά θα περάσουμε».

Δεν το σκέφτηκαν και πολύ και σε μία ώρα είχανε γίνει κιόλας όλες οι αναγκαίες κινήσεις και η τετράδα ταξίδευε με νοικιασμένο αυτοκίνητο για τη Γλασκώβη. Στη Γλασκώβη όντως πέρασαν πολύ καλά.

Για κακή τους τύχη όμως, αντί να ξυπνήσουν πρωί πρωί τη Δευτέρα και να επιστρέψουν, για να είναι στην ώρα τους στις εξετάσεις, ξύπνησαν αργά το μεσημέρι. Τι θα έκαναν τώρα με το μάθημα; Στο δρόμο για το Εδιμβούργο προσπαθούσαν να σκεφτούν τι να πουν στη νοστιμούλα καθηγήτρια.

Αποφάσισαν λοιπόν να πουν ένα ψέμα, αλλά με αρκετή δόση αλήθειας
για να γίνουν πιστευτοί. Και οι τέσσερις συμφώνησαν να πουν ότι πήγανε στη Γλασκώβη σε συγγενείς και ενώ ξεκίνησαν τη Δευτέρα πρωί πρωί για το Πανεπιστήμιο, τους έπιασε λάστιχο στο δρόμο και δεν είχανε ρεζέρβα... κ.λ.π. Έτσι κι έγινε!

Η καθηγήτρια τούς άκουσε με προσοχή και φάνηκε να πείθεται από την ιστορία, και αφού ήταν καλοί φοιτητές, δέχτηκε να δώσουν μόνοι τους την Τρίτη το πρωί το μάθημα. Χαράς ευαγγέλια στην ομάδα, που δεν μπορούσε να φανταστεί τη συνέχεια. Κάθισαν, διάβασαν καλά και την άλλη μέρα στις 9:00 πήγαν στο Πανεπιστήμιο να δώσουν τις εξετάσεις.

Δεν υπήρχε, όμως, διαθέσιμη αίθουσα και έτσι η καθηγήτρια τούς έβαλε σε τέσσερα ξεχωριστά γραφεία, τον καθένα μόνο του. Βέβαια, αυτό καθόλου δεν τους ένοιαζε, αφού και οι τέσσερις ήταν καλά διαβασμένοι.

Σε λίγο μοίρασε και τα θέματα. Ήταν μόνο δύο. Το πρώτο, που έπιανε 5 μονάδες στις 100, ήταν ένα πανεύκολο θέμα θεωρίας από την εισαγωγή, που το ήξεραν νεράκι και κανείς τους δεν δυσκολεύτηκε και το απαντήσει.

Το δεύτερο θέμα έπιανε τα υπόλοιπα 95 στα 100 και ήτανε μία ερώτηση μόνο:
Η ερώτηση δεν ήταν άλλη από:
- Ποιο λάστιχο;

Πηγή:http://fanispavlidis.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html
Categories: