McKinsey article: friendship between CFOs and CMOs

Posted by Δημήτρης Τιμοθεάτος on Κυριακή, Δεκεμβρίου 22, 2013 with No comments
Η "μάχη" μεταξύ Οικονομικών και Marketers είναι γνωστή! Οι Οικονομικοί θεωρούν ότι το Marketing  αποτελεί μία εξαιρετικά πολυδάπανη λειτουργία ενώ το Marketing από την άλλη θεωρεί ότι οι οικονομικές διευθύνσεις δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν τη σημαντικότητα της λειτουργίας Marketing. Προσωπικά ως Marketer έχω έρθει αρκετές φορές σε διενέξεις με την οικονομική διεύθυνση. Θέμα τι άλλο από το budget. ΟΙ οικονομικοί θεωρούσαν πάντα ότι το Marketing ζητά πολλά ενώ το Marketing ότι ζητά αυτά που χρειάζεται! Αποτέλεσμα; Ατέρμονες συζητήσεις με τις περισσότερες φορές να καταλήγει σε  budget cut! Και βέβαια κανείς ποτέ να μην είναι ικανοποιημένος. Οι Marketer να "ζουν" με το cut και οι Οικονομικοί με τον "εφιάλτη του MROI. :-) :-)!

Τα χρόνια όμως έχουν αλλάξει. Όλοι πλέον κατανοούν, η ελπίζω τουλάχιστον να κατανοούν, ότι η κάθε λειτουργία σε έναν οργανισμό είναι μοναδική και επιτελεί σημαντικό έργο. Πως από αυτόν τον κανόνα θα μπορούσαν να ξεφεύγουν οι διευθύνσεις Οικονομικού και Marketing; Πολύ απλά δεν μπορούν. Με δεδομένο το γεγονός ότι αποτελούν κρίκους μίας ενιαίας αλυσίδας δεν μπορούν να ξεφεύγουν!

Το παρακάτω ενδιαφέρον άρθρο από την McKinsey προτείνει πέντε τρόπους συνεργασίας μεταξύ Finance και Marketing. To άρθρο παρέχεται επίσης και σε audio μορφή. Enjoy it!!



Και για τους ακουστικούς αναγνώστες :-)!
Categories: ,