Branded προϊοντα και οικονομικη κριση

Posted by Δημήτρης Τιμοθεάτος on Πέμπτη, Μαρτίου 13, 2014 with No comments
Οι πιέσεις που ασκούνται στα επώνυμα προϊόντα είναι πολλές και από αρκετές κατευθύνσεις. Η μεγαλύτερη πίεση ασκείται από τα προϊόντα ιδιωτικής επωνυμίας (Private Label) τα οποία στην ελληνική αγορά πρέπει να μετρούν ήδη 15 χρόνια παρουσίας, αν δεν με
απατά η μνήμη μου.  Σε ό,τι αφορά την αποδοχή των προϊόντων αυτών, είναι ολοένα αυξανόμενη. Φανταστείτε ότι το 1999 μόλις το 13% των Ελλήνων καταναλωτών αγόραζε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Σήμερα, σε ορισμένες κατηγορίες FMCG το ποσοστό αυτό αγγίζει το 70%!

Οι λόγοι ανάπτυξης και αυξανόμενης αποδοχής των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι γνωστοί. Οι μηχανισμοί άμυνας των επώνυμων προϊόντων και τα αποτελέσματα της "μάχης" αυτής επίσης γνωστά.

Σήμερα, με δεδομένη την οικονομική συγκυρία, τα επώνυμα προϊόντα δέχονται μία ακόμη πίεση. Αυτή της μείωσης αξίας του καλαθιού η οποία βέβαια είναι αποτέλεσμα της συγκυρίας που βιώνουμε στην ελληνική αγορά. Πως πρέπει να αντιδράσουν τα επώνυμα προϊόντα και σε αυτή την πρόκληση;

Οι απαντήσεις δίδονται μέσα από τα στοιχεία της ποιοτικής έρευνας που ακολουθεί και αποτυπώνει τις θέσεις των Stake holders!

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το ΣΕΔΕΑ και παρουσιάστηκε στο συνέδριο Brands/ Επικοινωνία/ MME  ΣΕ ΚΡΙΣΗ.
πηγή:  MRB 






Δημήτρης Τιμοθεάτος
Categories: , ,